miercuri, 23 mai 2012

3 piese pentru 2 tinute

Din revista burda 5/2012 a fost ales modelul 107C, pe care l-am adapat marimii si materialului clientei.
Tricot cafea cu lapte si tesatura alb natur cu dungute verticale cafea cu mai mult lapte :))) le-am combinat in asa fel incat am realizat doua rochii: una cu decolteu patratos si cealalta cu decolteu rotund, si un bolerou cu maneci.
Rochia din tricot, este captusita doar la partea cu tesatura alba, in rest este simpla, elastica. Decolteul este patratos (spre deosebire de modelul din revista), iar lungimea acestea este pana pegenunchi. Dublurile pe rascroitura bratului sunt fixate in interior  prin cusatura manuala ascunsa. 
Boleroul, este captusit la maneci, iar detaliile de fata sunt dublate cu acelasi tricot, pentru un aspect estetic si stabil. Nasturii asortati la culoare, sunt cu piciorus, au rol epractic si decorativ, iar snurul potrivit la culoare, este detasabil.
Rochita din tesatura alba in dungi verticale, este o tesatura cu impletitura rara, usor aspra (ca etamina); este captusita pe fiecare detaliu in parte, cu exceptia partii de tricot, care isi mentine elasticitatea si  nu este tranparent. Rochia este prevazuta cu fermoar ascuns pe partea stanga, pense la spate si spre deosebire de modelul din revista, decolteul este mai adanc si rotund.

Manechinul este mic fata de purtatoare; mi-a promis ca-mi va trimite poze, cand... vom vedea :)

Unii chiar isi fac, iarna car si vara sanie... deci, tinutele sunt pentru sezonul rece! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu