duminică, 27 mai 2012

Provocare 5 - www.lucrudemana.com

Ce repede mai trece timpul... deja este ultima zi de inscriere la provocare si cum v-am obisnuit, abea azi am reusit sa ma pozez. Rochita mea de vara, este simpla-simpla, am complicat-o eu putin, dar nu mi-a placut asa ca m-am rezumat la: usor, placut si racoros. Materialul este crep de viscoza, imprimat (desenele nu ies la spalare), am facut-o cu fermoar ascuns, dar materialul fiind asa de subtire nu mi-a placut, asa ca l-am scos imediat dupa ce-am vazut ca o pot imbraca/dezbraca si fara acesta. Rochita este croita pe bie, este captusita, iar la tivuri am ales cusatura surje, pe linia taliei am prins doua cordoane, care le leg la spate(asa de fenta:))). Cam atat... cateva poze nereusite vor completa cele spuse mai sus. :)

3 comentarii :

  1. Superba, superba, superba!!!!!! Exact ce inteleg eu prin "rochie de vara" Foarte frumoasa! Si materialul si lucratura! Felicitari!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adelaida, iti multumesc! Stiu ca ma apreciezi pe mine, dar ca-mi apreciezi si munca... ma bucur foarte mult! Cat de curad va primi si Corina fustita promisa, dar voi astepta si poze cu eaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Geany,ma bucur ca esti primul meu prieten de pe blog.Imi place mult sa urmaresc bloguri de croitorie ca intotdeauna gasesc ceva interesant ca la tine.Frumoasa rochita ! Imprimeul se potriveste mult cu stilul meu.

    RăspundețiȘtergere